Besök i stallet av min fina vän och kollega

I måndags kom min kollega Yvonne ut tuill stallet för att hälsa på Jacson. Med sig hade hon sina två söner och självklart tyckte jag att dom skulle få rida allihopa. Man kan ju inte besöka världens snällaste bamsehäst utan att få testa att sitta på hans rygg. Framförallt inte när jag vet att Yvonne är hästrädd egentligen. :)
 
Här skrittar Yvonnes äldsta son Oskar. :)
 
 
 
 
 
Och så var det Filips tur att skritta lite..
 
 
 
 
 
Och så sist var det hästrädda Yvonnes tur. Och rädd, det var hon men hon tyckte samtidigt att det var lite kul i alla fall. Sen tror jag att hon kände sig lite stolt över att hon vågade.
Bästa Jacson bar henne varsamt. :)
 
 
 
 
Tack för denna kväll Yvonne med familj! :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0