En fullspäckad dag från morgon till kväll

Idag har vi gjort mycket jag och Elina. Christer har jobbat och vi har både varit på kalas och hälsat på mormor på sjukhuset. Jag har även skrittat lite på Jacson nu på kvällen. Har ju ingen pannlampa så vi höll oss på ridbanan som var väldigt knölig. Red i bara grimma och ett grimskaft runt halsen. Ska börja öva lite på det tänkte jag. 

Elina och jag var även och köpte lite lördagsgodis till henne på City Gross, och självklart ville hon åka denna. :)


Jessie kom hem hit en stund förut också så jag fick gå med hundarna i det fina vädret utan barnvagn. Är en sån frihet när man kan gå vart man vill. 



Nu ska jag sova. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0