En perfekt morgon

Att få vakna bredvid min lilla busiga tjej är verkligen så mysigt! Att höra hennes lilla röst säga mamma är det bästa som finns! <3 sen att det blev lite tjaffs när hon insåg att hon måste till dagis det låtsas jag inte om att det hänt idag för hur som är hon världens bästa lilla tjej! 


Sen åkte jag och alla hundar ut till stallet och red en härlig barbackatur några varv runt åkern. Så himla härligt! Min häst är så maffig att rida, älskar att sitta på hans rygg! <3




Att rida honom barbacka i galopp är typ det härligaste som finns! Man känner varenda muskel på han stora kropp. Mäktigt!!

Hoppade av och ledde honom när han skulle skrittas av så hans svett skulle hinna torka lite i solen. Finaste!!



Sen hade han och Älgen pusskalas innan älgen skulle ut på en tur han med. Så söta!! 



Någon som idag fick ha det riktigt skönt ute i det fina vädret medans jag red var Ralfelina eller Rafflan som jag kallar henne. Hon fick skutta ute i hagen och njuta av den friska luften. Nöjd liten ninis!


Älskar alla min fina djur! Tacksam att jag har dom allihopa! 

<3 Kira, Mili, Harry, Jacson, Agda, Ralfelina och så fiskarna hemma i akvariet såklart :) <3

Nu är min lunch snart slut så bäst att börja tagga för att jobba i lite mer än 5 timmar till. 


Kommentarer
Postat av: Emma - Jekks

åh så söta!

Svar: Tack!
Jenny Säfström

2015-03-24 @ 15:39:40
URL: http://jekksfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0