En sen kväll som vanligt

Nu är jag nyduschad och nyinsmord och redo för att äntligen få sova. Jacson fick ha lite skitiga ben idag och vara ruggig i pälsen. Han var ju helt dyngsur när jag kom så han fick stå med sitt fleecetäcke medan jag fixade allt i stallet och till kaninerna. Stod och kliade honom i ansiktet en bra stund också och han tryckte in hela huvudet i min mage som vanligt när man gosar. Han är så himla mysig! <3 

Tänkte ni skulle få se Milis nya täcke som jag och Elina köpte idag innan vi säger god natt. :)



Satt som en smäck!! :)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Tommy

söt hund

Svar: Tack! :)
Jenny Säfström

2015-03-31 @ 02:29:08
URL: http://investerasmart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0