Fredagsfys och kvällshäng med hundar å häst i stallet

Att börja dagen med att försova sig var ju inte det bästa kanske, men dagen har än rullat på bra trots fortsatt trötthet.
Tog mig även till gymmet och kämpade med lite ben, rumpa och mage. Filmade även lite när jag körde mage som jag tänkte visa senare eller i morgon. Hinner inte nu. 




Nu ska jag nämligen åka ut till stallet med alla hundar och så ska vi rida lite och sen även tvätta Jacsons ben och starta hans behandling mot alla dumma sår. Så nu har jag laddat upp med ny hink, såpa att tvätta rent med och sen medlet från veterinären. Håll tummarna nu att detta blir bra!


Kör kanske lite kvällsträning med hundarna på ridbanan också. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0