God morgon tisdag!

Idag har jag ägnat morgonen åt att klippa Jacsons ben. Inte det lättaste idag kan jag ju säga då han verkar ha lite ont på sina sår och inte ville stå stilla. Han stod å stampade och var irriterad på mig så jag fick faktiskt säga åt honom på skarpen två gånger. Brukar inte bli arg på honom, detta var nog första gången sen jag köpte honom som jag kände att "nu får du skärpa dig" Jaja, klippningen tog lite längre tid helt enkelt och så sparkade han till klippmaskinen så några piggar lossnade. Så nu måste jag köpa ett nytt skärblad. Men det kan inte vara lätt när man har ont så jag har lite dåligt samvete att jag höjde rösten åt honom. Men samtidigt när han vevar med benen och stampar runt så vill man ju inte direkt ha en 900kg:os klump på sig. Det räcker att jag fick en liten nock vid ögonbrynet av frambenet och en nock på knät. Nää han var inte glad på mig idag. Dumma klippmaskinen! Haha!! 

Nu ska jag duscha och sen jobba. Har tagit med mig en kaffekopp in i badrummet. :) allt för att spara tid. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0