God morgon!


Efter lite badfiskeräkning igår så så satte Elina igång att tömma hela städskåpet. Hon fick till och med ut dammsugaren själv. Sen tog hon en trasa och började torka i skåpet. Hahaha! Lilla städtjejen.




Synd att det var så sent annars hade hon gärna fått fortsätta städa resten av huset också ;) hihi!

Det är så kul när hon gör såna tokigheter. Lilla bestämda damen. När hon har bestämt sig, då är det så PUNKT! Haha. Hon är riktigt envis!

Blev endast ett snabbt besök i stallet för mig på kvällen. Smorde benen och fixade allt fix. Kom hem vid ca 11 så kände att jag fick stå över ridningen. 

Nu är klockan halv 6 och jag ska dra och jobba fram till 10. Sen åker jag hem och byter av Christer så fortsätter jag vabbandet medans han jobbar kväll. Lite pusslande men bra att kunna jobba några timmar i alla fall. 

Ha en bra dag! Och vet ni?? Idag är jag inne på dag 9 utan godis, läsk och massa annat skit.  Heja mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0