Jag älskar min häst!! <3

Tänk om alla dagar kunde börja med stallsysslor och mys med bästa hästen. Har klippt benen och väntat in hovslagaren som skulle slå på tappskon. Eller han fick ta en ny sko då vi inte hittat den andra. 3 personer har letat i hagen utan resultat. Hur kan en sån bamsesko bara försvinna?? :) 

Tyvärr hade han slut på Jacsons skostorlek eftersom han kom så snabbt så han fick ta en mindre sko, värma den och sen slå massa fåror i den så han sen kunde banka ut den så den blev så stor den kunde bli. Häftigt att se hur skicklig Henrik är. Visste inte ens att man kunde göra så med en hästsko. Men nu vet jag och jag är imponerad! 

Jag ringde igår och han kom ut idag, det kallar jag snabba puckar! 

Jag älskar verkligen denna hästen så mycket! Nu längtar jag redan tills i morgon när jag får mysa med honom igen. Ska försöka borsta bort massa päls med en sån där magic brush som jag köpte igår på min lunchrast. Provade lite idag och den verkar jätte bra. 

Nu ska jag dricka lite kaffe innan jobbet måste fortsätta här. Massa att göra som vanligt. 

Hoppas ni haft en lika mysig förmiddag som jag i det fina vädret. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0