Kalasdag igår!

Måste erkänna på en gång att jag totalt glömde bort att fota under kalaset igår.:( men Elina har fått MASSA fina kläder och även lite leksaker och pengar. Hon tyckte det var jätte kul med kalas och höll igång hela dagen tills nästan alla hade gått, då somnade hon sittandes i soffan typ. Så det blev en sen kväll då hon inte ville sova vidare för natten. Hon fick bada med mig efter att jag kom hem från stallet, hade insläppet och kvällsfodring. Jacson var helt dyngsur när han kom in så han fick på sig sitt fleecetäcke en stund. 



Men men, nog om Jacson. Kalaset var supertrevligt och allt fika gick nästan åt. Tur att My och Linda lyckades knäppa några bilder på vår tuffa tvååring! :)



Elina var stolt när hon fick sitta med lille Adrian i knät och skulle pussa på honom och visa var hans näsa var. :) <3





Sötungar!! <3

Idag har jag lämnat henne på dagis för en kort dag så hon kommer in i allt igen efter att ha varit sjuk länge. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0