Kan man bli mer kär i sin häst än mig??

Jag tror faktiskt inte det. :D 

Pia ringde förut och sa att hon blivit dålig på jobbet och fått gå hem så lucky me fick åka till stallet trots att det egentligen var medryttardag! Ingen är gladare än jag, som helst av allt skulle vilja vara med min häst dygnet runt! <3 


Köpte en billig jacka på jobbet som jag kunde ha på mig så jag slapp åka hem emellan och byta om. Sen hade jag ett par mysbyxor så slipper jobbkläderna lukta häst. Däremot min mössa kommer ju behöva tvättas, men det är väl en världslig sak. :) 

Jag har tvättat och smort benen, samt mockat bajs.....


Tagit selfie med min bamsevän!...


Och så kratsade jag hovarna och hittade denna bamsestenen som satt fast!! 


Hoppas nu bara inte att den kommer orsaka något problem, typ hovböld eller nåt.. Håll tummarna! 

Nu ska jag röra mig hemåt. Men först kanske svänga förbi min vän Jennysen och lämna en liten grej. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0