Mamma, jag bara tvättar stolen :D Hahaha!



Att det kan vara så roligt med lite vatten. :) Elina ville baka så vi har nu slängt ihop en sockerkaka som står i ugnen. Och självklart blir det vattenlek när baket är klart och man är kladdig. 

Vi bakar sockerkakan till mamma/mormor som idag blev inlagd på sjukhuset då hon har en kraftig infektion i kroppen som inte vill ge med sig. Eventuellt var det även lunginflammation så hon fick bli kvar där. :( 

Så jag och Elina tänkte åka in dit i morgon på förmiddagen och lämna en krya på dig-sockerkaka och hälsa på. Samt lämna mobilladdare och lite extra underkläder. Vi måste även köpa en present till Claes som fyller två år. Elina är nämligen bjuden på kalas där i morgon också. :) Såå gulligt! 

Så fort sockerkakan är färdig i ugnen ska jag jag och min lilla nakenfis här hemna bada. För det har hon bestämt minsann. :) hundträningen får bli lite senare än tänkt, men vad gör det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0