Nämen hallå hallå i regnet

Ja precis, vädret är inte mycket att hurra för idag på min lediga dag. Elektrikern har varit här nu och fixat, så jag ska snart försöka tvinga ut hundarna på en promenad innan jag ska hämta min favorit på dagis. Hon fick gå dit en stund idag trots att jag är ledig då det var bättre nu när han varit här och borrat och väsnats. 

Själv har jag bara försökt vila till mig lite mer energi. Den har ju inta varit på topp de senaste dagarna så en lugn hemmadag för mig själv har varit toppen. Har passat på att beställa boots till Jacson från England nu också. Lilla klumpen. :)


Har man en  speciell häst så behövs speciell utrustning, som tyvärr inte finns i Sverige. 

Vad gör ni denna blöta dag? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0