Nu är denna dagen slut

Oj vilken dag...började med värsta migränen så jag var tvungen att ligga kvar i sängen och Christer fick åka till apoteket och köpa migräntabletter. Sen kom sötaste Elina och väckte mig så jag skulle hinna äta frukost innan jobbet. Jag åt gröt medans hon byggde torn. :) sen åt jag rostade mackor med sylt och då knyckte hon en macka fast hon redn ätit frukost en gång. :) Men jag är bara glad hon äter så självklart fick hon smörgåsen. 



Sen har jag jobbat till stängning och efter det tränat ett helkroppspass med Jenny. Roligt med träningssällskap. :) Så nu hoppas jag att både hon och jag ska känna av lite överallt i kroppen i morgon så vi vet att det tagit. :) 

I morgon kommer hovslagaren och slår på Jacsons tappsko så blir en förmiddag i stallet innan jobbet. Ska passa på att klippa benen också om jag hinner. Om jag orkar på morgonen blir det en powerwalk/jogg med hundarna annars bara en vanlig myspromenad. 


God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0