Våffla!!!

Åh jag har längtat hela dagen efter en våffla så nu när jag kom hem från stallet så har jag minsann gjort våfflor! Jag struntar i att klockan är 23. :) 


Hade ju insläpp och kvällsfodring så då blev det sent eftersom jag jobbade till 20.40. Men alla hästar var snälla som vanligt och allt gick som en dans på rosor. Borstade även min lortgris som rullat och kratsade hovarna. Nu sitter den andra framskon pytte lite löst så jag hoppas att den inte åker av. Alltså den glappar inte om man själv inte ruckar på den men helt fast sitter den inte. Klumpfot! <3



Mycket lera får plats på denna stora häst så var bara att sätta fart. Fick loss en hel del päls också. 

Nu är det bara duschen och tandborstning kvar innan jag kan sova. Det ska bli sååååå skönt! 

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0