5 veckor kvar

Med ynka 5 veckor kvar till tävlingen börjar lite nerver dyka upp. Jag vill inte längre bara tävla, utan jag vill komma till final! Helst vinna!!! (Vilket inte kommer hända) men jag vet att motståndet blir jäkligt tufft. Alla andra har varit förberedda i flera månader, jag startade för en vecka sen. Men jag ska absolut göra mitt allra bästa! 

Måste få tid till solning och mer poseringstränande bara. Hmm får klura på den tror jag. Längtar tills jag får hem min bikini. :)

Morgonformen i dagsläget.


Jag vill ha fram mer rutor, mer konturer på ben och biffigare armar! 

Hann med all träning idag i alla fall även om jag fick dela upp passet på två pass för att få med allt. Ett innan jobbet å ett efter. Som sagt jag försöker göra mitt bästa! 

Har gått bra på jobbet idag också trots att lagret är proppat. 



I morgon och på söndag väntar ännu mer jobb. Jacson har medryttare hela helgen då jag jobbar. Skönt att kunna lösa det så ibland faktisk och framförallt nu när Christer inte är hemma heller. 

God natt! 
Nu ska jag sova gott så jag är laddad för en powerwalk innan jobbet i morgon med hundarna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0