En sån dag...

Idag är en sån där dag när allt bara har känts tungt och jobbigt. Min kropp har varit helt slut idag så jag valde att ta en extra vilodag idag från gymmet. Benen liksom viker sig så känns meningslöst att försöka sig på ett benpass då. 

Åkte direkt hem från jobbet och har nu kraschat ner i sängen. Christer får ha Elina hela kvällen nu också för jag behöver verkligen vila. När kroppen säger totalstopp så är det nog dags att lyssna och ta det lite lugnt även fast jag egentligen inte har tid för massa extra vilodagar. Mindre än två veckor kvar nu och min kropp strejkar, kul!!

Jaja får hoppas att jag känner mig piggare i morgon och kan ta nya tag. Hade ju varit lättare om man inte hade ett tungt jobb också. Känns som det blir lite kaka på kaka när man bär hela dagarna och sen bär ännu tyngre på gymmet. 

Anna skickade i alla fall en fin bild på Jacso som jag nu kan titta på och drömma mig bort till för en stund. Dom hade precis kommit hem från en mysig skogstur där dom klättrat och sen även ridit ett varv runt åkern. 


Är så kär i denna hästen! Mitt STORA hjärta!! 

Efter tävlingen blir det mer Jacsontid och det ser jag verkligen fram emot. 

Nu ska jag kika på en film innan jag somnar. God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0