God natt

En jobbdag som kändes som en evighet och sen en myskväll med Elina och som pricken över i:et en kvällsrykt av Jacson. Nu är jag helt slut!! Mår illa gör jsg också! Jag erkänner!, jag fuskade idag... :( smakade några godisar av Elinas fredagsmys och även några chips och nu är min mage arg på mig! Mår illa och är helt svullen. Tänk att kroppen sätter sig i sånt försvar på en gång när man inte ätit "skit" på ett tag. Det är ju verkligen ett tecken på hur dåligt det är egentligen. Men varför måste det vara så gott?? Dumt!

Har dåligt samvete nu också över mitt slarv så i morgon blir det extra träning som gäller och STRIKT kost igen! Ska banne mig få ner mätningen på kroppen ännu mer så nu får jag ta i hårdare. Nu blir det lite sömn som gäller i alla fall så illamåendet förhoppningsvis går över. Morgoncardion väntar.... God natt!



Tycker mig ändå se lite förändring på mig själv. Konturerna börjar kika fram lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0