I made it! Jag tränade och trotsade tröttheten och träningsvärken

Nämen hej du trötta kväll! Idag har jag i och för sig varit mer död än levande hela dagen. Men faktiskt så kom jag igång lite när jag tränade. Fick till ett ganska bra axelpass följt av triceps och lite bröst. Så nu har jag spagettiarmar, helt slappa och trötta.

Det var jag å två killar till på gymmet i Tungelsta. Alltid så få människor där och oftast ingen alls när jag tränar.



Nu ska jag duscha och sen sova. Är så tacksam att farmor Lone är här den här helgen och kan hjälpa mig med Elina och hundarna så jag kan få träna mina viktiga pass nu inför tävlingen. Behöver alla gymtimmar jag kan få. Idag tränade jag även lite posering men kändes inge bra om jag ska vara ärlig. Skitsvårt det där ju! Bara öva vidare antar jag. 

Just det, Anna skickade en fin bild på mitt största hjärta idag som gjorde mig så glad. Älskade Jacson! Dom hade varit ute och ridit precis innan. :) Finns ingen bättre dunderklump! Längtar tills jag ska rida igen. Och tills sadeln är utprovad ordentligt, måste boka tid. Rider ju mest barbacka nu annars. 


Säger god natt med en spännisbild från idag efter passet. Woop woop!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0