Idag blev det min vilodag.

Har tränat nu flera dagar i rad aå idag fick det bli en vilodag. Men egentligen mest för att jag är själv med Elina. I morgon har jag i alla fall barnvakt så då blir det till att bygga mer muskler och få underhudsfettet att gråta. Motiverad till tusen nu på att träna och verkligen få synliga resultat! Fast kommer förmodligen få bli träning på gymmet i v-h eller Tungelsta tror jag. Jag får se hur jag gör. 

Annars idag har jag bara jobbat och tagit det lugnt för en gångs skull! Köpt det sista som jag behövde för min kostplan så nu ska det nog hända grejer hoppas jag. Men jag erkänner att jag redan längtar efter typ choklad och lakrits! 6 veckor, sen så! :) får nog bli en godispåse på vägen hem från tävlingen. 

Elina fick i alla fall mumsa pannkakor idag. Lyckost henne!


God natt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0