Lite foodprep så här på kvällskvisten då! :) Typ kl 23.45

Ja vad gör man inte när man bestämt sig för nåt. Efter stallet idag och min glada blomöveraskning har jag nu stått här och förberett i alla fall tre matlådor, 4 mellanmål, frukost för i morgon och dagen därpå (måttat upp allt i små burkar så det bara är att blanda och göra det sista så det ska gå så smidigt som möjligt när man är trött.) samt att jag har ätit mina första tre ägg utan två gulor :) nu på kvällen som kvällsmellis.
 
Japp när jag bestämmer mig för nåt då får inget stoppa mig!..
Och hade jag haft mer ork nu på kvällen så hade jag lagat mer mat på en gång men det skulle ta sån tid att måtta upp allt så jag börjar så här. 1,5 dag framåt är klar i alla fall! Köpte denna söta lilla matvåg på jobbet så alla mått ska bli rätt nu. Rosa såklart!!!
 
 
 
Nu ska jag kasta mig bums i sängen och sova!!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0