Lite halv vilodag idag känner jag

Var på gymmet innan idag och körde ett ganska lätt benpass, men som kändes sååååå tungt. Min kropp är såå trött idag så blir nog lite vila från det mesta idag tror jag, eller???.. Får se hur jag känner mig senare. Kanske kommer energin tillbaka och jag kan köra ett pass till då. Panik inför mätningen i morgon då jag inte tror att det blivit någon förändring från förra veckan. Det känns inte så i alla fall. Känner att jag är trött i kroppen och att varje träningspass blir lite halvdant även fast jag verkligen kämpar mig igenom alla övningar. Christer sa till mig i morse att jag varit så frånvarande sista dagarna. Har bara en sak i tankarna och det är mat och träning. Fokus fokus fokus nu sista veckorna men erkänner att jag känner mig väldigt sliten. Är väl inne i min egna bubbla nu antar jag. Men varför känns det som jag går upp istället för ner. Vill få fram mer konturer nu!! 

Jaja kanske är det kroppens sätt att säga att jag ska vila lite innan jag kör på hårt igen. Återhämta mig lite och sen vara starkare och mer målmedveten än någonsin. 

Jag och Elina har i alla fall bakat en sockerkaka nu hemma hos mormor (som jag för övrigt inte får äta) men baka är ju kul tycker både jag och Elina. Kan ju alltid bjuda de snälla fröknarna på mini sats i morgon när dom ska passa Elina igen medans jag tränar med Richard. :)



Dessa två lediga dagar spenderar jag med den bästa lilla människan jag vet! Inget dagis här inte när jag ändå är hemma. Vill ha min fina tjej med mig då! :)

Godisskålen som står här hos mamma är sååååå jäkla lockande men tänkt framåt och FOKUSERA på målet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0