Mätning idag samt ett benpass med coachen

Min kropp har verkligen slagit bakut. Är så trött och matt. Mitt huvud är såååå taggat men kroppen känns tung och svullen. Nervös för vad mätningen visar. Är rädd att det inte blivit någon förändring. Jag vill såååååå gärna att allt ska vara perfekt. Vågen har stått stilla och känns som kroppen stannat av. Kanske en ändrad kostplan gör susen. Vem vet.. Det enda jag vet är att min kropp har behövt två dagars vila denna gång. Men idag kör vi!! Jag ska fortsätta kämpa! Jag ska ta mig i mål. Blod, svett å tårar!! 



Har laddat med en celsius och powerwalk med hundarna. Så nu beger jag mig mot gymmet för ett nervöst möte med min coach. 

En liten pepp är att min underbart vackra bikini är på väg nu!! :)


Jag älskar träningen, jag älskar min kropp när den är vältränad och att jag ser resultat, men däremot är dieten ren tortyr för mig.. Fy vad jag vill äta vad jag vill.. Haha!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0