Då var det dags för lite jobb

Försöka tagga till då för lite kvällsjobb. Känner mig så omotiverad att jobba när jag inte har någon häst. Känns som att det var hästen som gjorde lite att man orkar slita varje dag. Då visste jag att jag behövde varje krona jag kunde få för att kunna betala allt, men nu när allt ändå skitit sig så är jag omotiverad som bara den. Helst vill jag bara göra ingenting tills jag kan ha häst igen, vilket just nu känns som en evighet till om det ens blir av.
 

Hoppas på att börja tycka att det är roligt att städa och tvätta istället så jag kan roa mig med det här hemma och känna mig nöjd med det. Rolig hobby..
 
Nu måste jag kila iväg.


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Du får tänka att de intjänade pengarna går till huset, er familj, kanske till en framtida gård?
Sätt upp ett mål med att spara pengar, en buffert för att kunna ta hem Jacson eller ha häst i framtiden.
Jag förstår att det kan kännas långt bort. Men det kan vara en sporre iaf! :)

Svar: ja jag antar att jag får försöka tänka så
Jenny Säfström

2015-11-26 @ 16:27:16
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0