en förkyld dag

Idag är jag lika snuvig och täppt som Elina om inte till och med lite mer än henne. Så hon fick vara hemma med mig idag och så har vi varit på kontroll på mvc och lyssnat på bebisens hjärtljud. Sen träffade vi Jenny och Emma här hemma för lite lunch innan vi åkte vidare ut till Emmas föräldrar för att Elina och hennes dotter Meja skulla rida på deras ponny som dom lånar. Men självklart så somnade min lilla skrutt i bilen på vägen dit så för hennes del blev det sen bara lite klappar på hästarna när hon vaknat.
 

Elina fick sitta i en framåtvänd stol på vägen till stallet då vi inte ville ta två bilar. I vanliga fall annars åker hon alltid bakåt.
 
Meja var duktig och pysslade om ponnyn och red lite på deras lilla ridbana.
 

Var bara tvungen att fota mularna också på både lilla ponnyn och på Emmas 1 åring Smulan.
 

Väl här hemma igen sen så har jag och Elina bara lagat middag och plockat undan hennes leksaker som låg överallt på hela golvet. Chili con carne med ris fick det bli idag så nu är jag mätt i alla fall. Elina däremot ville inte ens smaka så hon åt lite yoghurt istället.
 
Så nu vet jag inte om jag ska se om Christer vill ta ut hundarna en stund eller om jag gör det själv. Känner moig ganska hängig nu efter denna dagen. Har ju inte direkt hunnit sitta ner och bara vilat idag. Så nu är jag genomtäppt i näsan igen. Ska försöka lägga mig i tid idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0