En förmiddag med mina kära djur

Efter lite dålig uppdatering här så kommer här ett sent god morgon idag. Sovit som en kratta i natt. Tror jag var vaken mellan halv 3-5 ca och låg och grubblade massa och så vart jag hungrig mitt i allt och var tvungen att äta två bananer. Så i morse när jag och Elina skulle gå upp så var jag jätte trött. Men har gjort rent till kaninerna efter jag lämnat henne på dagis och under tiden så har kaninerna fått vara i sina hagar och har även varit där under hundpromenaden också. Tänkte ta in dom strax innan jag börjar jobba så dom får vara ute länge idag nu när det ändå är lite uppehåll från allt regn. Fotade dom lite idag med systemen.
 
Fina Ralfelina (Rafflan)
 
 
 Och så fluffiga söta Agda (Elinas favvo tror jag, hon är ju så "muk" (mjuk))
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra med hennes ögon som rinner. Veterinären har ju bara sagt att jag ska torka men känns ju inte som det blir bättre. Förmodligen har hon rinniga ögon då hon suttit i lite drag innan. Lilla skruttfian. <3 Får hoppas att det ger med sig så småningom nu när hon bor inne i vårt förråd. Där drar det ju inte i alla fall.
 
Mili har som vanligt varit jobbig när kaninerna är ute. Hon vill ju gärna smaka på dom och helst jaga dom så mycket det bara går. Skäller gör hon också men som tur är verkar kaninerna vant sig vid henne nu och är inte så rädda längre för henne. Träna, träna, träna.. Ska börja ha koppel på henne när vi går ut så hon inte får fara fram som en kanonkula.
 
Mitt lilla pucko! :)
 

Gick inte så jätte lång promenad nu med hundarna eftersom jag ska jobba sen och då måste kunna gå en hel del. Får ju så ont hela tiden. Men ingen vara nöjdare än Harry när vi kom hem igen. Han diggar inte detta blöta, kalla väder.
 

Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och vila en stund så jag orkar jobba sen. Försöka ta igen nån sovtimme från i natt.
 
Vad har ni gjort denna förmiddag??
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0