En liten gåva

Efter en lång jobbdag med läkarbesök som resulterade i en halvtidssjukskrivning från och med måndag så har jag nu både ätit middag, tonat mitt hår, badat med Elina och varit förbi hemma hos Jenny och hämtat en liten present som hon hade till mig för att jag passat hennes kaniner. 



En låda med franska macarones. 
Och gissa vem som kastade sig på lådan när jag kom hem och smet under bordet och tog en tugga på varje och smakade. :) 



Ibland går det undan! Haha! 

Nu ska vi borsta tänderna och sen sova. Kaninerna är nattade, hundarna promenerade och framförallt jag är super trött. Hoppas Elina lyckas somna hyfsat fort bara. 

Ska försöka få håret lite torrare också bara innan jag somnar. 


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0