Full rulle denna förmiddag

Då har man varit och bytt däck på bil nr 2 och sen övningskört med släp som jag hyrde från macken. Backat runt massa hörn och det gick både bra och skitdåligt. Får hoppas att det kommer gå bra på uppkörningen sen.


Nu ska jag dricka lite kaffe och ta en nybakad chokladboll som jag gjort inför Christers födelsedagsfika i morgon. Måste ju provsmaka en. :)


Efter fikat lägger jag mig och vilar en stund tror jag. Är genomtäppt i båda näsborrarna så jag knappt kan andas genom näsan. Ska iväg senare idag och möta upp massa kollegor för middag och minigolf så då vill jag känna mig lite piggare. 

Är så fruktansvärt trött denna graviditet. Känner mig konstant som en zombie. Får väl sminka mig sen så jag ser piggare ut även om jag inte känner mig pigg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0