Lite juligt var det här

Idag har jag och Elina haft en pyntdag där vi plockad fram massa julsaker, klätt granen och fixat och donat. Sen åkte vi till Mc Donalds och åt lunch efter hennes önskemål. Fortsatte sedan vidare mot jobbet för att köpa lite fler julkulor och lite annat smått och gott som saknades här hemma i allt pyntande. Men nu är det lite juligare här hemma i alla fall.





Elinas lilla gran..


Tänder ett ljus för min älskade, saknade Kira också. <3


Så sen ska det bara pyntas lite mer i köket också så blir det nog bra. 

Nu väntar vi in Christer som är på väg hem från jobbet. Sen ska jag ha lite ensamtid med hundarna ute medans Christer och Elina får vara lite själva här inne. Han har ju knappt träffat henne denna helg. Ska nog ta ett bad sen också när Elina somnat. 

Denna helgen har det varit horseshow och det är nog första gången som jag inte är där och tittar på någonting. Känns tråkigt men samtidigt kanske det är bra. Annars vill jag säkert bara ännu mer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0