Liten sjukling idag samt Christers födelsedag!

Jahapp då börjar snorandet om. Elina är hemma från dagis idag och är sjuk igen. Stackars liten. <3


Hon har sovit jätte oroligt i natt pga att hon hade svårt att andas genom näsan då hon är täppt. Tur vi har massa frost näsdukar som gör snytandet lite roligare. 


Firandet av Christer får tyvärr bli en annan dag då jag jobbar sent idag och vi typ inte hinner ses idag. Tråkigt men tyvärr är det så ibland. Mamma kommer komma hit och vara en stund med Elina tills han kommer hem sen. Men jag har i alla fall fixat en liten surprise till Christer som jag hoppas han blir glad för. 

Nu ska jag äta lite frukost.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0