Min lilla kaninhjälpreda

Oj vad trött jag är idag. Kämpar för att hålla ögonen öppna. Ska till läkaren sen också så får vi se vad han/hon säger. Går ju inte speciellt snabbt för mig att varken gå eller lyfta saker.

Igår kväll fick jag proffshjälp med matningen av våra kaniner. Elina styrde upp med både morötter och hö, samt klappade båda kaninerna. :) tycker det är mysigt att ha kaniner hemma igen. Synd bara att Mili blir lite knäpp av dom. Helst vill hon nog äta upp dom. Se med inte röra!!



Igår var jag iväg och bytte två vinflaskor mot två kaninhagar, ett kaninhus, transportbur och en bur som jag tänkte att Agda ska få byta till. Den hon har nu är lite mindre så därför får hon en ny när jag städar nästa gång. 

Nu är lunchen snart slut så ska svepa mitt kaffe och börja vakna till liv igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0