Ny dag med nya tag

Idag är jag ledig. Orkade inte gå upp ur sängen i morse när min klocka ringde så jag ringde dagis och sa att Elina får vara hemma med mig. Vi låg länge och drog oss innan vi gick upp. Hon har sovit med mig i min säng i natt efter diverse ledsna stunder mitt i natten.
 
Idag tänkte jag att vi ska åka lite buss som hon längtat efter. Tänkte åka till Haninge centrum och kika runt lite bara för att. Inte för att vi egentligen ska köpa något. Men mest för att göra något tillsammans utan att vara hemma och utan att det kostar massa pengar. Bussen är ju en favorit för henne. Kanske blir det tåget också vi får se. Men först måste vi ut med hundarna.
 
Bjuder på lite fler bilder som jag tog igår. Aningens besviken men tränar jag inte på att fota så kan jag inte bli bättre heller.
 

Nu ska jag byta en bajsblöja och sen måste vi ge oss ut i det fina vädret. :)


Kommentarer
Postat av: Marieangel

Nu får du sluta vara så hård mot dig själv, lev här och nu och ta en dag i taget. Kram!

Svar: Försöker ta en dag i taget. Och försöker att tänka annorlunda. Jobbar med mig själv hela tiden på jobbiga tankar och krav.
Kram
Jenny Säfström

2015-11-11 @ 12:00:51
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0