Pusta ut en stund

Så nu har jag äntligen fått lite tid till att sätta mig ner en liten stund. Vi har ju varit och ridit i stallet där Elina både skrittade och travade lite på lilla söta Pysen. 

Nöjd tjej!


Sen for vi vidare till affären för att handla lite ingredienser som jag behövde till att kunna göra lite snittar som vi ska ta med hem till Jane och Giri senare på deras glöggkväll. Alla skulle bidra med något och Jag tar med kräft- och laxsnittar och Elina tar med juleskumgodis. :) 





Kommer bli en mysig kväll. Hoppas bara att Christer hinner dit en stund också när han jobbat klart. 

Tänkte slänga mig in i en dusch snart och börja fixa mig lite men först pusta ut en stund i soffan och se om jag kan lyckas få Elina att sova lite sen middag. Lättare sagt än gjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0