Äntligen helg

Äntligen har jag slutat jobbet och precis satt ner rumpan i soffan hemma. Efter en väldigt tuff natt med Elina som inte ville sova utan mest skrek och var arg för att hon tyckte att jag var dum som inte lät henne titta på iPaden mitt i natten. Så jag är rätt så slut nu och ögonen känns grusiga.. Sitter här och väntar in henne och Christer som är och köper vår obligatoriska fredagspizza.
 
Såg min lönespec idag också och såg på en gång att jag inte kommer kunna lägga upp denna månaden riktigt som jag vill, men får göra det bästa av situationen och hålla igen lite extra. Måste börja planera lite julklappar och Christers födelsedagspresent också. Han fyller ju faktiskt år om lite mindre än en månad.
 
Nu hör jag att Elina springer utanför så ska möta upp henne. :) Mitt finaste hjärta!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0