Betalat räkningrna, bläääää

Sitter just nu i soffan efter att ha betalat räkningarna. Vaknade innan klockan så tänkte att det var lika bra att gå upp. Ska strax åka till jobbet för ännu en kaosdag säkert. Återigen ser jag att jag verkligen måste skärpa mig ännu mer vad gäller köpande av saker. Men tycker inte jag köpt någonting denna månad. Jo Elinas stövlar men dom måste hon ju ha. Fick en dålig lön denna gången så det kommer bli en jobbig månad. Funderar ofta på om jag verkligen har råd att ha en häst.. Jag vill ju verkligen det, men ibland känns det som att min ekonomi säger stopp sen vi fick barn, renoveringshus, mm... Och Jacson är en ganska dyr häst att hålla eftersom vissa kostnader blir gånger två eftersom han är så stor. Känns faktiskt fördjävligt om jag ska vara ärlig.. Sitter och räknar och räknar och ändå så får jag inte riktigt ihop det sen när det kommer komma ett till barn. Men jag vill ju ha min Jacson. :(
 
Jag hoppas att jag kan komma på en bra lösning så att jag slipper känna denna stress och rädsla över att kanske behöva förlora honom så småningom. Inte en gång till... Jävla pengar...
 
Men nu ska jag försöka tänka på annat. Blir bara ledsen över att tänka "tänk om". Dags att borsta tänderna och dra till jobbet.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0