Börjar vänja mig vid tanken

Nu börjar jag smälta allt.. Jag börjar sakta försöka vänja mig vid tanken att någon annan kommer att få ta hand om min älskade Jacson. Håller på att maila fram och tillbaka mellan spekulanter som är intresserade och hoppas bara att någon kan komma till skott snart. Ett utdraget hej då är bara jobbigare. 

Red igår och försöker njuta nu sista tiden med honom innan någon annan får ta han om min guldklimp. Hoppas på att hitta en kunnig ryttare med mycket kärlek att ge så han får bli bortskämd. 

En spekulant har hoppat av så nu är det 5 andra som jag diskuterar fram och tillbaka med. Önskar att dom ville ringa istället så alla frågor kunde besvaras med en gång. Är så mycket lättare och det går snabbare om inte annat. 

På tal om något annat så var vi på rutinultraljud igår och allt såg bra ut med lillknodd i magen. Ny vecka idag och snart halvtid. V. 20 (19+0) idag. 



Ska fortsätta spackla idag. Påbörjade en vägg igår som jag inte hann klart. Försöker hålla tankarna på allt annat som går. Måste även börja röja ut förrådet så jag kan ta hem ninisarna från stallet. 

Funderar på att hyra ett släp å åka me allt tilk tippen. Orkar inte hålla på att försöka sälja skiten. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0