Då var denna dagen snart slut..

God kväll bloggen. 

Idag startade dagen i stallet med utsläpp av alla hästarna. Det började då att småregna lite så att två regnbågar tittade fram, fint! :)



Annars idag har jag varit väldigt trött som vanligt. Har haft besök av Linda en snabbis och sen påbörjade jag spacklingen i Elinas rum. Är mycket att spackla så behöver köpa mer spackel i morgon på jobbet. 

Nu på kvällen har jag och Elina varit iväg hos Yvonne och ätit pizza och även tittat på en kanin. Blev lite lek i Yvonnes söners rum också innan vi åkte hem och Elina fick bada bort lite tusch i diskhon som hon ritat på sin kropp. 

Nu väntar jag in att hon ska somna så jag kan få lite lugn innan jag själv ska sova. 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Tittat på en kanin? Ska ni köpa en till eller? :P

Svar: Eventuellt så kanske vi tar den. Det är en angorakorsning av nåt slag, hona på ca 5 år. Barn och hundvan. I sånt fall får den bo hemma men vi är lite osäkra på Mili eftersom hon är så intensiv. Elina tycker det är så roligt när vi passat dina kaniner. Hon vill ju kunna klappa å så, och kaninerna jag har i stallet är för rädda för att bli hanterade av ett barn. Så detta är en omplacering. Är en kollegas kompis som har den men vi ska fundera lite. :) jag vill så gärna, men Christer tvivlar på Mili.
Jenny Säfström

2015-10-21 @ 21:30:38
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0