Då var jag klar för denna kväll och redo att gå och sova

Så nu har jag kommit hem igen och även promenerat med hundarna. Elinas feber har stigit så nu har jag försökt ge henne alvedon utan att lyckas på vanliga viset så tog till ett fulknep, hällde  i alvedonen i hennes vällingflaska och tog lite extra pulver bara så hon inte ska känna smaken av medicinen, så nu är den nere. Ibland får man fuska lite. Min kramgoa lilla sjukling!


Jacson var lite otålig idag, han ville mest gå in i boxen till sin havre. Men borstade honom ordentligt i alla fall och redde ut den trassliga svansen. 


Så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete. Alla har fått sin tillsyn och jag kan slappna av. 

God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0