Denna trötthet, när ska den gå över?

Med en hamburgare i magen så har vi nu kommit hem från Christer pappa. Vi va där på lunch och så stannade vi några timmar. 

Nu är jag sådär jobbigt trött igen så jag knappt vet om jag orkar gå ut med hundarna själv eller jag ska be Christer. Var hos Jacson i förmiddags i alla fall och fixade och donade och gav godis i hagen och klappar. Han njöt i solen och såg väldigt nöjd ut efter några äpplen.




Han är så fin min stora klump. Och nu börjar han även bli lite lurvigare. Önskar så att jag kunde rida ordentligt.. Känns jätte tråkigt att inte kunna använda sin kropp som man vill. Jag vill ju träna dressyr, utbilda honom mer, kanske tävla nån tävling så småningom och bara rida och ha kul! 

Men nu är jag snart i halvtid på graviditeten. Bara stå ut minst lika länge till utan att vara "funktionsduglig" Får se hur länge jag kommer kunna jobba innan kroppen säger helt stopp där med. 

Nä Christer får gå med hundarna nu så degar jag i soffan med Elina! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0