En skituppkörning

Mitt liv vill inte riktigt som jag vill just nu.  Kuggade precis på uppkörningen till BE-kortet och känner mig rent utsagt skitförbannad på mig själv. Jävla backning och jävla nerver. På lektionen jag körde precis innan klarade jag all galant och sen kommer nerverna och helt plötsligt går ingenting. Hjärnsläpp och all blir bara pannkaka. Usch!! 

Min koncentrationsnivå är verkligen i botten nu också i och med det med Jacson. Hur ska jag klara mig?? Vill bara gråta hela dagen känns det som. Ska ut å ge honom bamsekramar ikväll och säga till honom hur mycket jag älskar honom. 

Just nu känner hela jag mig som ett enda stort misslyckande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0