Hur ska det gå??

Den tanken är den ända som gnager i mig just nu. Försöker tänka positivt och att det ska bli bra och att jag ska kunna ha häst någon gång i framtiden igen.. Men jag känner just nu enbart mörker. Jag tappar lusten till allt, motivationen finns inte och humöret är dåligt. Känns som mitt liv dör lite grann och jag ska försöka bli någon jag egentligen inte är. 
Sover som en kratta och känner mig tröttare än tröttast men kan inte slappna av ordentligt. Just nu mår jag inge bra och jag kommer att tillåta mig att må skit. Bra göra det absolut nödvändigaste på dagarna och bara försöka bita ihop. Har ett inre krig med mig själv och ska bara försöka vinna skiten. 

Idag tänker jag dricka massa Cola och bara skita i allt som har med nyttigt att göra. Ursäkta för tråkiga inlägg.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0