kvällen fortsätter med stall och mockning

Slappardagen fortsätter för Elina och Christer medans jag ska åka ut till Jacson. 38.0 visar tempen nu så den har sjunkit lite i alla fall. Får väl se om den kommer gå upp i natt igen. Känner på mig att jag kommer ha en liten tjej bredvid mig i sängen i natt igen.
 
Har lyckats få i henne lite saft nu i alla fall även om det bara var några klunkar.
 

Hennes gosehäst Jacson har varit i högsta hugg idag. <3
 
Harry försöker alltid lägga sig i knät så fort han får chansen. Eller under filten så nära som möjligt.
 

Nä nu måste jag gå upp och byta om så jag kommer iväg. Att få andas lite häst gör susen för själen även om jag inte kan rida idag. Desto mer pussar på mulen. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0