Lyckad kväll

Nu sitter jag på tåget på väg hem igen efter en lyckad kväll med en bra modevisning. Johanna som startat upp Equestrian Stockholm är verkligen så himla duktig och driver nu även företaget tillsammans med min förra ridlärare Sarah. Supersnygga tjejer med enorm kapacitet! Ni är grymma!



Medans jag varit hemifrån så har Elina lekt hemma hos Jaya och Charlie och även fått håret klippt. Min lilla sötfia! <3 Kort vart det men jämnare där bak. 


Självklart hade dom varit i affären och fått köpa varsin liten godispåse till fredagsmys. :)





Underbara barn! <3
Tänk att man kan tycka om dom så mycket!?!

Under modevisningen fick jag även meddelande från Jenny och Jonas att dom hade haft jätte roligt på sin ridtur. Så kul och framförallt så skönt att Jacson är så otrolig och så snäll mot allt och alla! Mitt stora hjärta!



Så nu ska jag avrunda kvällen med lite vatten, är galet törstig och sen sova gott! Är helt slut nu efter att ha stått hela kvällen. Men måste erkänna att jag är bra sugen på att rida ett dressyrpass nu efter lite föreläsningar om hur man ska nå framgång och hur viktig all grundridning är. Jag vill träna NU NU NU, synd att det är lite fel tid på både vad klockan är och att jag inte är kapabel till att rida så jätte seriöst just nu heller för den delen. Men men.. Hästen är ju kvar och då får jag se fram emot och längta ett tag till även om det är jobbigt. Tur han hålls igång ute i naturen i alla fall av Anna, Pia och Jonas.

Dags att kliva av tåget.. 
God natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0