Mys med mitt lilla hjärta

Äntligen så får jag sitta och mysa med mitt lilla hjärta som jag saknat hela dagen lång. Medans hon ligger bredvid mig nu så passar jag på att säga hej här. Innan har vi läst böcker, sorterat hennes memoryspel och pratat lite om bebisen i magen. Hon vill fortfarande ha en lillasyster, men även en lillebror och bebisen ska tydligen heta orange. Hahaha!! hon tycker att orange är fint säger hon. Knäppa lilla hjärtat. <3 Hon har även tryckt på magen och konstaterat att den är väldigt hård. Vi har mysfikat med saft, kaffe och en varsin vaniljmunk, fast Elina tog bara en tugga på sin.
 
 
Snart ska hon gå och borsta dom små tänderna och sova. Och jag får vänta in Christer som är på fotbollsmatch för att sen kunna åka ut till Jacson. Hade missat att han skulle på match idag så planeringen med Jacson blev helt fel så nu får jag åka ut jätte sent. Tur att jag är ledig i morgon i alla fall så det inte gör något att det kommer bli sent. Får bli fix och sen en snabbkoll av honom bara, smörja benen och ge lite morötter och äpplen så blir han nog ganska nöjd ändå min stora nalle.
 
Nä nu måste jag mysa de sista minuterna med Elina innan hon ska sova.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0