Ont, trött, och ännu mer trött, hej hösten!

Idag blir det en kort lunchrast för min del då jag måste smita tidigare idag för att hämta Elina. Dagis stänger 16 idag för personalmöte så ska hämta innan det. 

Min fina lilla skrutt!


Känner mig väldigt orkeslös just nu och igår ställde jag till och med in ridningen till ridhuset pga trötthet och för att jag har så ont i ljumsken hela tiden nu. Men idag måste jag rida även om jag är trött. Det ska inte gå ut över Jacson. Skulle behöva en sele nu så jag kan börja tömköra nu när jag inte kommer kunna rida lika mycket. Känns så tråkigt att man ska få så ont. En riktig nackdel med att vara gravid. 

Såg på kalendern i stallet att Jacson var månadens häst! :) kul! 


Dags att jobba lite till nu. Har massor att göra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0