Så nu är han ute på annons för foder


Känns verkligen ännu mer skit nu när jag tittar på annonsen, och efter att ha varit ute hos honom nyss och borstat och gosat. Älskade, finaste Jacson! Som jag älskar denna fantastiska häst, min nalle! <3 som sagt tur att jag bara ska låna ut honom först så jag får chans att se om jag verkligen klarar mig utan honom. Eller det måste jag ju nu hur som men ni kanske förstår vad jag menar. 

Nu blir det en ensam kväll med Elina då Christer dragit till gymmet. Han tränar å jag sväller upp. Bra kombo... Fast ska jag vara ärlig så är jag inte träningsmotiverad för fem öre nu heller. 

Ska göra en toast och sen bara försöka få Elina att vilja kolla på tv med mig, lättare sagt än gjort kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0