Skulle inte sagt att febern typ var borta

Bara för att jag skrev innan att Elinas feber gått ner lite så har den nu gått upp igen. Jag har rivit lite tapet tills hon tröttnade och ville sitta och mysa i soffan igen. Hann nästan få ner en hel vägg så lite har jag hunnit i alla fall. Nu måste bara massa saker flyttas så jag kommer åt ordentligt längs fönstersidan och bakom där hennes garderober står. Men måste nog ha hjälp att flytta dom då dom väger en del. Det går väldigt snabbt att få ner tapeten med tapetångaren i alla fall. Tror spacklingen och slipningen av väggarna kommer bli lite jobbigare sen men det ska nog gå bra det med även fast jag inte är händig för fem öre.
 
Nu ska jag nog bara slappa resten av kvällen. Börjar bli trött igen. Blir andfådd för minsta lilla nu.
Men först ska jag klippa Elinas små naglar.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0