Det blir inte alltid som man tänkt sig

Planen var att rida bort till ridhuset, men klantig som jag är så glömde jag självklart min pannlampa hemma. Så kan det gå när man tar hem och laddar den. Så jag fick ändra planen från ett dressyrpass till ett skritt och lite galopp pass på grusvägen. Fast tyckte inte att Jacson kändes helt hundra idag. Han haltade inte men kändes väldigt stel överlag i gången. Kanske har han halkat runt i geggiga hagen idag och sträckt sig lite. Blev i alla fall ett väldigt kort ridpass i och med det. Får hoppas att han känns fräschare i morgon. 

Och självklart började det ju regna när vi skulle rida. Typiskt! 





Han har kliat sönder lite av manen så det går inte längre att göra en enda lång ponnyfläta utan jag måste dela upp den i två. :( så tråkigt. Vill ju att han ska ha sin långa fina man.

Mili var också med i stallet idag och sprang runt ute i regnet och geggan. 


Fast helst hade hon velat busa med katterna.

Nu ska jag äta lite kvällssnacks i form av äppelbitar, sen är det bums i sängen. Börjar supertidigt i morgon. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0