KUB-test idag

I morse vaknade Elina med förhöjd temp så hon fick stanna hemma från dagis. Mamma kom hit för att passa henne medans jag och Christer åkte till Huddinge sjukhus för KUB ultraljudet. Så häftigt att få se lilla bebisen på riktigt. Allt blir lite verkligare då. 


Vi fick en låg risk på avvikelser, 1-20000 så det var ju jätte bra. Fick även ett flyttat datum för BF, 25 mars istället för 5 april så jag är visst lite längre gången än vi trott. Väldigt skönt tycker jag då jag verkligen vill att tiden ska gå nu så jag får träffa den lille sötisen. 

Visade bilden för Elina när jag kom hem men hon förstod nog inte riktigt. 

Snart kommer Christer hem från jobbet så jag kan åka och jobba lite jag med. 


Kommentarer
Postat av: Linda

25:e mars tycker jag låter jättebra! Då kör vi kalas ihop! ❤️🎉🎂🎁

Svar: Haha ja vi får väl se om den lille vill ut då. 😊 kan ju hoppas.
Jenny Säfström

2015-09-25 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0