Vilken överraskning

Christer har i några dagar sagt att han fixat en överraskning till mig. Så spännande! Frågade varför jag ska få en  överraskning och svaret blev att det var en liten gravidpresent eftersom jag bär vårt andra barn och han tyckte att jag förtjänade den. 

Och igår kom den! En splitter ny dator!! Åh vilken fantastiskt snäll sambo jag har! <3 


Min andra dator är ju flera år gammal och har gått sönder lite, plus att den inte har något minne knappt. Och eftersom jag vill kunna hantera bilder och redigera film och så så behöver jag ha utrymme. Ska bli spännande att få prova denna. Jag kan ju ingenting om datorer men denna ska tydligen vara bra säger Christer. :) superglad är jag i alla fall. Måste ha kostat massa pengar. 

Tusen tack älskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0