Besök hemma hos Anna

Idag har jag, Elina och Evan hälsat på hemma hos Anna och kollat på deras nya hus. Mitt ute på landet, supermysigt med hästar utanför fönstret. Vi åt pannkakor tilk lunch och fikade lite innan vi sen gick ut och bort till grannen gör att kolla på ankor. Elins ville klappa men dom var för rädda. Men katten var inte rädd i alla fall.☺️








Så söta små ankungar alltså!!😍 ville typ sno med mig en hem. Vi passade även på att köpa med oss ekologiska färska ägg från äggboden som fanns där.

En mysig dag helt enkelt och kul att få träffa Anna igen. Det var alldeles för länge sen. Och nu är vi hemma och väntar på att Christer ska komma hem med pizza.


Känner oss alla lite trötta. Och min himla förkylning jag dragit på mig vill ju inte ge sig heller så den gör det ju inte bättre direkt. 

Nu väntar en lugn kväll hemma. Hoppas även på att kunna ta en varm dusch ifred sen, men det brukar ju oftast sluta med att Elina håller mig sällskap. Mammas tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0